Andrei are 24 de ani și deține un business de vreo 8 ani care a devenit cel mai important dealer de telefoane second-hand din județul Mureș. Dacă această frază s-ar repeta în cât mai multe domenii din viața noastră de zi cu zi România ar fi altundeva acum. Din păcate prea puține astfel de exemple sunt în jurul nostru.
Sandor Andrei a început în liceu să cumpere și să vândă telefoane. La început a fost pur și simplu comerț. Apoi și-a dat seama că telefoanele au nevoie de un pic de machiaj, sau de componente simple care schimbate cresc multn valoarea telefonului și implicit a profitului.
Deci, a început să facă și servisare. Acolo a descoperit o altă nevoie cu cerere mare pe piață. Și businessul a crescut din nou.
În primii ani a fost o pasiune și o modalitate de a se întreține încă din anii liceului. Din 2020 a deschis un magazin care și astăzi îi dă de lucru lui Andrei și încă doi colaboratori pe partea de service. A devenit, fără să urmărească acest lucru neapărat, cel mai important dealer de telefoane mobile folosite din județul Mureș și cu un rulaj important de câteva sute bune de aparate lunar. Site-ul făcut la fel de profesionist ca al oricărei firme multinaționale de profil funcționează impecabil și serviciile sunt rapide. Fără să ne dăm seama că ne vom cunoaște după câteva luni, chiar și noi, în redacția punctul,ro, am achiziționat de la ei aparate în trecut.
L-am întrebat pe Andrei ce particularități are piața telefoanelor mobile la nivelul anului 2024?
”Se observă o creștere semnificativă a sumelor pe care clienții sunt dispuși să le cheltuie pentru un telefon second hand. Dacă la început se cheltuia maxim 1.000 de lei – și asta era o raritate – am ajuns că vindem telefoane de peste 2.500 – 3.000 de lei la ordinul zilei.
Și mai e o particularitate interesantă: de unde o reparație ne lua zile din cauza pieselor de schimb, acuma majoritatea intervențiilor simple le rezolvăm pe loc, iar cele cu o dificultate medie în maxim 24 de ore. Asta ne-au cerut clienții să rezolvăm repede reparațiile pentru că au nevoie de aparatele proprii, iar dacă asta se cere asta trebuie să oferim. Clientul știe cel mai bine ce îi este lui important.”